Najczęściej zadawane pytania
Jakie dokumenty są potrzebne do reklamacji i gdzie je przesłać?
Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika np. nieterminowym doręczeniem lub naliczoną dodatkową opłatą należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego, który można pobrać pod linkiem:
https://wysylajnami.pl/doc/formularz_reklamacyjny.pdf.
Wyjątek stanowi firma Poczta Polska, wszystkie reklamacje dotyczące przesyłek paletowych należy składać bezpośrednio do przewoźnika.
Firma InPost:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje.Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).
Firma DPD:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://zgloszenia.dpd.com.pl.Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).
Firma DHL:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie:https://dhl24.com.pl/reklamacje/dodaj/reklamacja_p.html.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).
Firma ETL / Geis:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:Geis PL Sp. z o. o.
ul. Annopol 3
03-236 Warszawa
Lub adres e-mail: [email protected]
Firma Patron Service:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.Firma GLS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).Firma FedEx:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.Firma UPS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:UPS Polska Sp. z.o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa
Lub adres e-mail: [email protected]
Firma Poczta Polska:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki paletowej należy zgłaszać bezpośrednio do przewoźnika. Reklamację należy złożyć e-mailowo do odpowiedniego oddziału. Kody oraz adresy mailowe znajdują się pod tym linkiem: https://www.poczta-polska.pl/biznes/towary/przesylka-paletowa/ po kodzie pocztowym odbiorcy trzeba wyszukać odpowiedni oddział, do którego należy wysłać reklamację.
Firma TNT:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.Firma Rohlig SUUS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).Firma ORLEN Paczka:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.Firma Pall-Ex:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzającywartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.
Firma GEODIS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.Firma Rhenus Logistics:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres e-mail: [email protected]Firma Ambro Express:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://ambroexpress.pl.Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).